måndag 26 december 2011

God fortsättning på er

Idag fick barnen välja vad vi skulle hitta på och då blev det bio med nya ekorrfilmen Alvin & gänget 3! Vi skulle ändå byta lite julklappar (med fel storlek), så det passade bra att åka till kista. Jag shoppade lite på polarn & pyrets rea, barbapapparea på Åhlens o annat fint, till lillfia som snart fyller fyra år! Jisses, snart dags att planera hennes första barnkalas!  När jag och lillfia gick på cervera så släppte hon plötsligt min hand och när jag vände mig om låg hon såhär..
Då var det läge att dra sig hemåt..hihi! Tröttfia! 
För vi va ju inte ensamma om att reashoppa precis..När vi kom hem lekte dom lite med alla fina nya leksaker och spel. De va de hele..imorgon är det jobb igen..Upp som en sol o ner som en pannkaka..typ..julen har ju gått alldeles för fort!
Kram & gos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar