fredag 30 december 2011

Bokslut 2011

Vänner, vi börjar närma oss slutet på det här året och det har varit ett spännande år, iaf sista halvan av det. Tänkte jag skulle göra ett bokslut.
Bästa feedback efter jobbuppdrag: "du är en enormt lojal och flitig medarbetare" "du är social, affärsmässig & positiv" Åh..va jag suger i mig!
Största utmaningen: Att stå ut med smärtan efter diskbråcks operationen..8 veckor av helvete. Sen all sjukskrivning, som tog på psyket..
Svårast att hinna: få mer tid med barnen, ständigt detta samvete..
Mest modiga: Att jag sa upp mig efter tio års anställning, på MP 
Mest stolt över: Att jag vågat  en ny anställning, prova nya äventyr trots osäkerheten..
Härligaste havet: Pizzo Italien, beläget med enastående utsikt över Tyrreneiska havet!
Bästa tillskottet: Fina julgranen som luktar så gott
Största surdegen: övervåningens hall..vilket år orkar vi ta itu med den? (o förrådet blev inte rensat i år heller…phu!)
Sorgligast: När Edit blev sjuk..Men 104 åringen mår bra nu, underbart!
Mest stolt över: Barnen såklart – mina underbara juveler som får varje dag att glittra!
Mest romantiskt: Allt min kärlek gör för mig. Puss på dig!
Största irritationsmoment: Diskmaskinen som gick sönder för tre månader sen..hatar att handdiska..
Knasigast: När jag gick och tokshoppa i London i elva timmar! ..och lyckades göra av med alla lösa pund, så jag inte kunde ta bussen hem..men lyckades lösa ut en biljett i t-banan, så jag kom hem..haha!
Bästa resan: Italien i maj, London i november– båda resorna har haft sina höjdpunkter, så jag kan inte välja en.
Bästa shoppingen: London, älskar all shopping speciellt Debenhams & Primark!
Årets bästa inköp: Så svårt..Men skinnjackan & skinnstövlarna från London är underbara!
Varmaste återseende: nya kollegorna på "gamla" arbetsplatsen :-)
Så där ja. Nu är det ER tur! gör era 2011 bokslut, så kul att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar