lördag 10 december 2011

Har ni provat pepparkaksfilen?

Såg ni Hellenius igår?!
Reinfeldt va nämligen riktigt rolig! Kul att se nån, som alltid behåller lugnet, att få till flera skämt på rad...(Ja kanske några va skrivna åt honom men ändå..) Vilken bra retorik han har, åh det är nått jag skulle vilja plugga retorik, intressant som 17. En himla skojigt avsnitt var det iaf. En skojig kommentar från gårdagens Reinfeldt:
"Det är så med politiker, Du ställer en fråga och jag ändrar mig..! "
Idag var det jag som fick gå upp i ottan för att ta sonen till fotbollsträningen..phu! Galet tidigt att ha träning mellan 8-9 på lördagar..(vill ju sooova ut..) Men det är ju så, dom minsta får sämst tider.. Jaja, det är bara fram till utomhusträningen i vår..mao orka. Men sen åt vi en god frukost med det vanliga kalaspuffar, surdegsbröd & thé. Fast joförsig var det en ny fil på bordet..pepparkaksfil.. Det blev en hit bland tre av fyra i familjen.. näh, verkligen inget för mig..! Dom övriga är pepparkakstokiga. Jag gillar bara pepparkakor när det är nån smarrig ost på! 
Idag har vi varit iväg och shoppat julklappar och planerade, som vi är.. *host host* .. jag är.. så va typ alla klappar klara på några timmar..tjoff tjoff  det gillar vi. Det blev en god italiensk lunch på forno romano. Mums!
Men snart blir det mer italienskt, för vi har laddat upp med goda ostar, parmaskinka, mortadella, salami o annat gott till middag..älskar ju plockmat! ..och nu ska jag byta om för snart kommer systeryster med familj hit, så roligt!
Ha en fin lördagskväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar