söndag 18 december 2011

Äntligen snö

Fjärde advent, då först kom det snö! Som vi har väntat! Det kanske inte ligger kvar till julafton, men än har jag inte gett upp hoppet om en vit jul..så snälla lite mer snö tack!! 
Lillfia har lekt med grannkompisen Lucas ute i snön, dom byggde en fin snölykta! som dom sen tillsammans traschade..haha!
Dom brummade lite på Lucas pappas, 4 hjuling, lika överlyckliga båda två..! Sen blev det mer bus i skogen! Sen har barnen varit på kalas hos goa granntjejen och även jag passade på att stanna kvar där o småprata & fika med våra härliga grannar!  Vad har jag mer gjort..? jo jag har fixa frallet inför jul & nyår, nyklippt och slingad, så skönt! Blev nöjd som vanligt, hos min braiga frisör!
Nu måste jag komma i säng, imorgon är det tydligen måndag igen..phu! ..va fort helgen gick!?
Go natt godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar