onsdag 14 december 2011

Lyckliga gatan

 Idag bjöds vi på ett jättegott julbord på lastberget. Jag hade aldrig varit där men det låg jättefint vid vattnet, hade jag kunnat hade jag fotat mera..Men de hade flera öppna eldstäder, stora ljuslyktor och annat mysigt! Vi bjöds ner till Lyckliga gatan för att njuta av julbordet, där fanns det lite gamla fina prylar, svårt för er att se på fotona, men det va riktigt fint gjort.
 Julbordet va så gott, så när man kom tillbaka till kontoret igen va man i riktig paltkoma..haha!
Ikväll har barnen och jag julpysslat, gjort lite fina tomtar och snöstjärnor! Tänk va man kan pyssla med lite fantasi, toarullar och äggkartonger..hihi!
Nu ska jag göra honungsvatten, min hals är inge vidare..jag tror jag håller på att åka på nått prutt..eller nej nej nej ..har inte tid me sånt nu..tänk friska tankar!
Arrivederci

2 kommentarer:

  1. Å Lastberget, ja det är galet fint! Där praktiserade jag i tonåren. ;-) Hoppas du kryar på dig innan jul. Du verkar ha samma skit som hela vår familj haft. :-/

    SvaraRadera
  2. Ja det va såå fint där ju! Jag är dunderförkyld bara..men tillräckligt jobbigt.. :-)

    SvaraRadera