söndag 19 september 2010

Valvaka...

Sitter och tittar på valvakan, rösterna är snart färdigräknade.. Alliansen vinner men det skrämmande är att Sverigedemokraterna  kommer att bli vågmästare i riksdagen! OM alla i Sverige hade släpat sig till vallokalerna och röstat istället för att slappa i sofforna..kanske SD inte hade kommit in i riksdagen! Sverigedemokraterna är det enda parti som helt saknar en politik för integration! skrämmande..
SD är jättestarka i skåne, helt sjukt! Finns det så många främlingsfientliga människor i vårt land alltså??



Fredrik Reinfelt har stigit väldigt i valet och har stor betydelse för partiet, det har inte Mona... Spännande att se vilket block som kommer att förhandla med Sverigedemokraterna.. eller så hoppas jag att Moderaterna samarbetar med Miljöpartiet.
Hoppas bara att det blir en bra framtid för våra barn!! att skolan förbättras, att regeringen tar ansvar för att rädda miljön, minska brottsligheten..och så vidare..
Nu måste jag snart sova..mina ögon är helt svullna..Jag sov så lite inatt för det va ju tjejmiddag igår kväll :-) Vi hade det jättetrevligt hos Katta, god mat, underbar efterrätt (som jag gjort..hihi!!) och massa tjejsnack! Härligt!

2 kommentarer:

  1. NEMEN!!! Titta vad jag hittade!! Kram på dig raring, nu ska jag läsa! JAg kan ju alltid länka hit eller hur? Från min egen sida?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut! gör det :-) Jag tänkte att det var dags för mig att börja blogga nu..efter alla år som dagboks-fanatiker..haha! Kram

    SvaraRadera