fredag 17 september 2010

Min älskade andra hälft...

Tänk va härligt det är att man efter 11 års tid tillsammans ändå kan få den där känslan, att det pirrar i magen..! Den får jag fortfarande för min älskade man! Igår hade jag en lång dag...Först jobb med alla nya regler, förkortningar osv. på mitt nya jobb.. huvudet gick runt, runt..Dessutom hade jag även sovit dåligt för våran E har varit sjuk hela veckan..
Sen efter det vidare till intervjuv, ladda om, va i topp, tokfokuserad i en timme..sen helt slut..sitta i köer.. hemma sent på kvällen..
Men då hade min älskling dukat bordet med färska räkor, inkokt lax, kex och min favorit ost tallegio! Tänk då glömmer man liksom allt det jobbiga! Världen blir ljusare igen, livet är inte så hemskt! Det kommer en bättre dag och fjärilarna flyger runt i magen! Underbar känsla!



Jag tror att folk skiljer sig för lätt hela tiden?! fan KARLAR SKÄRP ER! många damer vill ha en man som håller ordning på sina grejer, köper något fint då och då, lagar en underbar middag, masserar fötter på kvällarna och så vidare...och det gäller ju även tvärt om glöm inte det!


Så alla som läser detta, gör något fint för någon närstående, någon du älskar idag! Alla behöver det där lilla extra! Överraska med ett par vackra liljor med dig hem idag, ring den där vännen som du så gärna velat prata med sen skolan, skriv en kärlekslapp o lägg i din älskades ficka, smsa dina mamma och berätta hur mycket hon betyder för dig eller baka kärleksmums till din farmor..det ska jag och barnen göra nu, så nu ska jag ta fram äggen och baka med barnen!
Ha en underbar helg alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar