torsdag 2 september 2010

Lite mer vitt kanske?!

Jag älskar vitt. Speciellt vita kallor! Skulle jag få igenom min vilja i hemmet (tyvärr har jag en man som har en massa åsikter..hihi) så hade vi haft mer vita möbler och vita väggar. Gillar vita prylar helt enkelt.


Men jag vill inte bara ha vitt, nejdå.. utan hemma är det mog mer beigea färger och lite mönster som livar upp. Men jag kan ändå inte sluta att inspireras av alla de vita hem jag träffar på, även om jag som sagt inte själv vill ha det riktigt så vitt själv, så tycker jag ändå det är så himla fint!
Väggord gillar jag också mycket, har flera uppsatta runt om i hemmet! Kolla in dom här mysiga!
 


 
 
Den understa skulle nog min syster gilla. Hon gillar Ernst..ha ha!
 
Nu lite tristare rader..Idag har jag varit hos min ryggläkare, det va inge vidare..Jag skulle fortsätta med medicinerna ett par dagar till så får vi se sen hur vi det blir med magnetröntgen och så framöver..Ska försöka få bort det onda den vanliga vägen, gå och vara så rörlig jag kan. Vill verkligen inte behöva operera. 
 
Lite roligheter som min son och jag pratade om innan läggning, han gillar sånadär spelkulor mycket just nu..
Konversationen:
-Mamma, är det riktiga kulor man har i pungen?
-Näh...!? alltså, det är pungkulor inte spelkulor.. :-)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar