måndag 27 september 2010

Ont i ögonen

Är exakt vad jag har! Helgen är över och jag är mycket tröttare nu än vad jag va innan..phu! Helgen har bestått en hel den av loppisförsäljning men även många fynd! Jag har sålt barnkläder för att värna om en bättre miljö och få bort massa kartonger från vårat överfulla förråd men även för att tjäna lite lire :-) och det gjorde jag verkligen! närmare bestämt 5000 kronor! Är fortfarande lite chockad över det, men helt galet bra! Min man hävdar ofta att jag borde vara säljaren i familjen..hihi!
Jag gjorde även flera fynd bla. ett par coola converse skor till E, didriksson overall till J och sånt smått och gott!
Men tröttheten är enorm idag, jag har inte fått sova ut på hela helgen så därav anledningen. Sen är jag en sån som hur trött jag än är, så kollar jag klart på filmen, med andra ord, jag somnar sällan i en film. Igår såg vi ett polisdrama, Broochlyn´s Finest (Rickard Gere) som utspelar sig i New Yorks mest brottsdrabbade område som ni hör på titeln. Man får följa tre livsöden som sammanflätas på ett bra sätt, den va sevärd, gillar´t.
Idag är det måndag, en ny vecka och jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll..

GOD MORGON på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar