lördag 11 september 2010

9/11

Tänk att det har gått nio år sen..Jag minns fortfarade var jag va på morgonen den 11 september 2001 när världen slogs av nyheten att två kapade passagerarplan flög rakt in i tvillingtornen World Trade Center i New York. 

Va olika Ground Zero är för oss människor. Jag har aldrig varit i NY, men skulle verkligen vilja åka dit, så nåndag..För överlevande är det nog som en begravningsplats..För turister en attraktion lika självklar som Empire State Building och Central Park. Massor av människor förlorade en nästående den morgonen, men NY förlorade också sin stadsbild.


1 kommentar:

  1. Så sjukt hemskt..
    Jag o Micke träffades juli -01..blev tillsammans aug-01. Micke skulle åka till New York med en kompis 12sep-01..Så hände detta.
    Hade det inte hänt, hade förmodligen Micke o jag inte varit tillsammans..han skulle ha varit där i MINST 3veckor.
    Sjukt..
    Minns också var ja va när jag fick höra allt.

    SvaraRadera