onsdag 22 september 2010

Tänk om man kunde få det man önskar..

Jag skulle vilja ha mer tid för mina barn och min man. Jobba mindre, spendera eftermiddagarna med att spela spel, baka, leka, gunga, cykla..MYSA!
Jag skulle vilja ha min familj nära, inte för att det är så långt till mamma, pappa och min syster..Men det vore skönt att kunna gå hem till syrran och prata lite över ett par glas vin..
Jag skulle vilja ha lite mer "jävlaranamma". Orka gå upp klockan 6 på morgonen och powerwalka. Minst tre gånger i veckan. Men nu är det så att jag har aldrig tid med sånt eller rättare sagt, jag prioriterar inte det. Börjar det bli mörkt eller regnar så skjuter jag upp det. Till en annan dag. Inte bra!
Jag skulle vilja resa mer med min familj. Se världen, besöka NY, vinodlingar i Italien, vandra på kinesiska muren and so on..Tänk att få visa barnen andra kulturer och miljöer, människor..ja, det vore nått.

Vänta inte på den stora lyckan, så du missar den lilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar