måndag 13 september 2010

Kan någon laga en politisk taco?

Jag tänker inte snacka politik här, för politik och religion rör upp för många känslor.Men det är ju valtiden och jag ska gå och rösta inom några dagar. Men jag önskade att man kunde tillaga en "politisk taco", plockar lite av "alla partiers bästa", det vore ju toppen eller hur?!
Jag tycker miljön, skola, sjukvård och brottsbekämpning är prio 1. Men vem ska jag välja då? Alla är väll för en bättre miljö, skola osv.. Men jag har nog ändå redan bestämt mig, men..kom gärna med kommentarer vänner! För inget parti är perfekt...

Dagen har varit mysig trots regnet! För jag varit hemma med gosingarna, E hade lite ont imagen igår så idag är vi helt enkelt hemma och kurerar. Vi har lekt med lera hela förmiddagen, hur roligt som helst! E skulle mest göra bollar som hon sen skar kniven i..Medans J stoltserade med en gubbe, en morot och en soffa till lilla gubben, jättefint!

Tänker tillbaka på vår underbara semester då man kunde gosa med barnen varje dag..Underbart!
En dag i Åmål tog min man med sig vår son på kantarelljakt och dom kom hem med massor av skogens guld! Åh, nu vart jag sugen på en kantarelltoast...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar