tisdag 7 september 2010

Tröttmössa...

Jag har varit så enormt trött på sistone! Men som vanligt så prioriterar man inte sig själv.. utan tar barnen, tvätten, disken ja vardagen helt enkelt! Men förra veckan va jag duktig och ringde min sköldkörtelläkare på Citykliniken och frågade när jag sist tog mina TSH värden. Det visade sig att jag inte varit på labbet sen oktober förra året..Oj. Så ídag ringde läkaren och frågade mig vad jag har gjort!? Det visade sig att mina värden var helt usla! Hon undrade om jag missat att ta mina levaxin eller nått, men det har jag ju inte!
Men eftersom jag har haft Hypothyreos (underfunktion i sköldkörteln) sen 2001, så har jag vant mig att ta mina mediciner varje morgon. Så jag skulle ta nya prover om en månad igen, så får vi se hur det ser ut då..Dessvärre kunde hon inte ändra min dosering nu utan jag måste uthärda tröttheten tills dess..phu!
So everyone, bear with me..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar