torsdag 30 juni 2011

En varm dag på stranden

Vi har haft härligt sommarvärme idag igen, underbart! Men det ryktas att det ska komma regn imorgon, såklart bara för att jag fyller..trist! Men idag har vi verkligen tagit tillvara på solen, vi åkte till stranden med min kompis Malin och hennes två grabbar. Barnen badade som tokar och jag gick i till knäna..japp, badkruka som vanligt.. Vi åt picknick på stranden, pastasallad med kyckling, vattenmelon & kakor, jättegott! Jättehärligt sällskap för mamma & barn = alla toknöjda! När vi kom hem badade barnen ännu mer fast i vår stora pool, så vi har haft en riktig mysig baddag!
 Grabbarna ska ut på äventyr med båten
 Lillfia gör sten/vatten soppa åt mig
Grabbarna har kommit fram till bryggan eller ja menar sjörövarskeppet..
Nu är det trötta barn som ligger i sängarna..dom kommer nog sova gott inatt.
Jag kommer nog drömma om alla paket jag får imorgon..haha
Ha en fin kväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar