onsdag 29 juni 2011

Allt kan bara bli bättre

Galet vilken sommarvärme som har slagit oss! Underbart såklart, ska verkligen inte klaga..Men jag har så svårt att sova när det är såhär varmt om nätterna...Måste nog slå på ac på värmepumpen imorgon..phu! 
På tal om att svettas..Min granne Lisa har fått ut mig på powerwalks flera kvällar nu och det är så härligt! Men rackarns va dålig kondis jag har.. Men det positiva är att då kan den ju bara bli bättre.. Heja heja!
Idag var jag på en intervju som resulterade i ett jobb, så på måndag händer det grejer..Spännande! En snabb sväng in i kista C resulterade i en klänning som jag suktat efter i månader.. Nu hittade jag den på halva priset, yeehaaaa!
Underbar klänning från Vila med trekvartsärmar och massa spets 
 Nu måste jag sova..imorgon blir det picknick vid stranden med barnen!
Go natt

2 kommentarer:

  1. super snygg klännning och du e grym på att gå..kan bara bli bättre nu!! imorgon ger vi oss ut igen=)

    SvaraRadera