onsdag 8 juni 2011

Blixtar & dunder?

God kväll! Otroligt va varmt och kvavt det är nu.. Jag vet man ska inte klaga men, det skulle behöva komma ett rejält åskväder så man fick lite bättre luft..phu! Idag när det regnade lite på förmiddagen, passade jag på att baka 50 bullar och kladdkakemuffins. För i helgen blir det barnkalas för vår 6 åring, men bara för dagiskompisarna, släkten får komma lite längre fram. Kände att det va lika bra att lägga barnkalaset redan nu, eftersom alla brukar vara på semester när han fyller i juli. Och eftersom jag är ett sommarbarn jag med, så vet jag hur det är.. Så imorgon blir det till att inhandla diverse piratmuggar, döskalleballonger och sånt roligt!
Här är en bild på den vita Esprit väskan jag köpte på båten, perfekt till sommaren om jag får säga det själv! Sen handlade jag även lite nagellack och make up men det kändes lite överflödigt att fota..
Sköt om er

2 kommentarer:

  1. Supersnygg väska! Hoppas kalaset blir till det bästa för Jesper! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! jag blev liksom kär direkt när jag såg den :-) Jag hoppas också kalaset blir roligt och att solen är framme, så kidsen kan leka ute.. :-) kram

    SvaraRadera