torsdag 2 juni 2011

Vitt hjärta

 
Jag har ju glömt att visa er detta fina hjärta som jag köpte igår, ser ni att man kan öppna det? Där kan man sätta in ett värmeljus, supersött!
Idag har jag och barnen varit i Barkarby på leksaksaffären och inhandlat lite födelsedagspresenter till helgens barnkalas. Vi hann även in en sväng på Ikea, men det var såklart massor med folk där idag..som alltid på röda dagar..Så det blev en snabb sväng bara, men jag hittade det jag skulle ha iaf. Vi passade även på att äta lunch där, gott & billigt!
När vi kom hem strosa vi över till grannen Jensine, där deras söta Leia fyllde 3 år!
Söta Leia, bild lånad från hennes mammas blogg
Vi bjöds på tårta och medans barnen lekte passade vi mammor på att catcha up. 
Alltid lika trevligt att umgås med grannarna! 
Sen va vi hemma hos närmsta grannen Anna, som är hudterapeut, hon erbjöd sig att färga mina ögonbryn & fransar. Så snällt och himla bra att få det gjort inför sommaren! 
Nu är det Sammys äventyr på tv´n och mys med barnen!
Ha en skön kväll godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar