onsdag 1 juni 2011

Hunken

Igår va jag hos min goa vän Katarina och pratade samt gosade med hennes lilla bebis såklart. Jag hade även med mig thai mat till lunch, så himla smarrigt!
Sen på kvällen gick jag och min fd granne Malin på bio och såg Water for elephants. Jag vann ju två biobiljetter för länge sen, men ryggen har ju inte varit bra..men nu så, nu gick vi. 
Handlingen i snabba drag..På en cirkus någonstans i 30-talets USA hittar Jacob ett nytt liv efter att hans föräldrar dödats i en olycka. Där finner han också kärleken i cirkusens stjärna Marlena men för att kunna vara tillsammans måste de bryta sig loss från det enda liv de känner till.
 Herregu´ vilken hunk han är..
och har ni inte sett twilight filmerna, så gör det..
Filmen va en riktig tjejfilm så den va mycket bra! Den rekommenderas. En annan bra film vi sett nyligen är Limitless med Bradley Cooper, den va också ruskigt bra! Så den kan ni också ta och se, speciellt om ni gillar blåa vackra ögon..slurp..
Idag ska jag till frisören och klippa mig.. längtar, för det behövs verkligen. Sen ikväll blir det en  överraskningsmiddag hos goa vänner, roligt!
Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar