onsdag 15 juni 2011

Nytt på väggen

Jag va ute på lite ärenden igår och sprang rakt på dessa två jättefina tavlor! Vi har länge letat efter tavlor till vardagsrummet och nu hittade jag två på en gång..Så vad tycker ni? Ska vi behålla båda eller!? beslutsångest.. Bilderna är inte så himla bra, jag vet..Men tavlorna är ju så stora och jag behövde fota dom i det lilla ljus som fanns igårkväll..
Hjärtan är så typiskt mig..fin!
Vit fin blomma! Me like
Nu måste jag fortsätta packa och fixa, för imorgon drar vi iväg på äventyr..!
Må gott

2 kommentarer:

  1. Åhh den undre har jag kikat på förut, superfin! Den övre va också såklart jättefin, men jag föll direkt för den med blomman! :-)

    SvaraRadera
  2. Eller hur!? Så himla fina, vet inte hur vi ska göra.. ett litet i-landsproblem, haha!!

    SvaraRadera