onsdag 22 juni 2011

Underbar doft

Igår va jag iväg en sväng till stinsen, (jag har inte fått något nytt uppdrag på jobbet ännu). Jag tänkte kolla in rean på Name it, men nähä dom hade tydligen gått i konkurs! typiskt o trist... Men det va ju reor överallt så lite shopping till barnen blev det ändå. Men jag stor gillar Body Shop, underbara dofter & krämer o med stor tanke på miljön! Skriv på här vetja. Igår blev det en Wild Cherry Body Butter, den luktar så härligt! Sen en Strawberry Puree Body Lotion, åh underbar! Dom är så himla bra och ger huden extra mycket fukt, som verkligen behövs nu, eftersom jag redan flagnar efter Italienresan..
Jag har varit ute och powerwalkat med grannen Lisa, två kvällar i rad nu! ..helt galet.. Med tanke på att jag inte kunnat röra mig så mycket på typ ett halvår pga. diskbråck & operationen.. Men nu så, nu ska jag äntligen försöka få upp flåset igen..! Jag har fått grym träningsvärk i vaderna pga. mina Easy tone gympaskor, dom tar verkligen rejält! Riktigt bra skor måste jag säga.
Idag ska jag unna mig lite massage, sånt gör man ju alldeles för sällan.. Sen blir det lek med barnen hemma hos vänner.
Ha en fin onsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar