torsdag 9 juni 2011

Sommarklockan

Fortfarande ingen åska..fortfarande lika kvavt..phu! Men kvällarna är sköna iaf..
Idag har jag farit o flängt inhandlat pirattallrikar, piratmuggar och döskalleservetter osv.. Det blev även en jättepåse full med godishalsband, klubbor och annat smarrigt att lägga i skattjakt godispåsarna.
Jag fyndade även på rean! Ett par fina mörka jeans med hög midja, på Vero Moda till mig själv! Jättebra till hösten! Sen kunde jag inte låta bli att köpa denna enkla vita sommarklocka, halva priset även på den. Hörde jag catchiiiing!?
Det som är så skönt är att den är så lätt, såklart när det är plast, men det är sån skillnad från min vanliga tunga, men ack så snygga Armani.. 
Imorgon blir barnen hemma med mig och vi ska nog baka lite mer.. På lördag ska vi på spännande knytkalas brunch! Ja, ni vet alla tar med sig något att bjuda på, så äter man allihopa tillsammans! Jag ska ha med mig två efterrättspajer..mums! Sommarbären är redan inhandlade..
Nu är det nog läge för en film.
Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar