torsdag 23 juni 2011

Efter regn kommer sol

Vilken regnig natt och morgon..Inte nå vidare inledning på Midsommarhelgen..Men solen ska ju komma så vi fortsätter att hoppas! Vi ska nog ta oss ut till midsommarfirandet på ön, men först får det nog sluta regna..
Igår sprang jag in en snabbis i klädaffären i centrum som hade 30 % på allt.. Då såg jag att mina skor, som jag provat för några veckor sen, fanns kvar! glädjeskutt! Jag har gått och suktat efter dom länge, men så säger mannen att jag har köpstop på skor..? förstår inte vad han menar?..haha! Men nu kunde jag inte låta bli.. Dom fick följa med hem, så himla sköna!
Framifrån och så spännen på sidorna, me like!
Idag har barnen och jag bakat en tigerkaka till morfar, hans favorit sockerkaka!
Hoppas ni får en Glad & Trevlig Midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar