lördag 2 juli 2011

Min dag

Idag är ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag...hipp hipp hurra!! 
Jag har fått massor med grattis och det känns härligt att fylla 30+ igen.. Dagen började med att barnen (med lite instruktioner från mannen) kom in till vår säng med presenter & grattiskramar, sötisarna! Jag fick massa fint och blev helt tårögd av jättefina teckningar..åh, underbara barn! och man såklart!
 
Ikväll har jag bestämt maten och jag är barnsligt förtjust i plockmat..Så det blev bresola, parmaskinka, taleggio, pekorino..osv..Mums! Ja, döskalleduken är kvar från sonens piratkalas..skepp & hoj!
Till efterrätt blev det budapestrulle och chokladpraliner
Så otroligt gott, lillfias händer kom visst med på bild, vi delade..mums!
Mätt och belåten har vi nu varit hemma hos några grannar och pratat strunt & druckit vin, himla trevligt! Dart tavlan åkte fram och det blev tävling, himla skojigt!
Jag har haft en riktigt mysig födelsedag! Nu kvittrar fåglarna och solen går snart upp..men tiden går fort när man har roligt..
Så nu är det dags att säga Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar