torsdag 14 juli 2011

Tacksam

Igår kväll blev det en lång powerwalk med grannen Lisa, härligt! Det är så skönt att kunna gå ordentligt igen, jag behöver det. Och eftersom jag inte kunnat göra det på typ ett halvår så känns det så befriande! Ni anar inte hur härligt det är att kunna gå utan att ha ont i benet, att kunna ta på sig skor utan smärta, att kunna sitta i soffan igen.. osv. Det är så lätt att ta allt förgivet. Men det är väll så att när man varit med om något smärtsamt, så kanske man får man lite perspektiv på livet eller hur? Jag är iaf så himla glad att jag blivit bra i ryggen igen, men samtidigt så oerhört rädd att den ska gå sönder igen..Att jag ska vakna en morgon och smärtan är tillbaka.. Men jag gör min sjukgymnastik och försöker att tänka på hur jag lyfter och sånt. Sen kan jag nog inte göra mer än att hoppas..
Klicka här för en skön låt med Cornelis! 
 Tänk om man hade varit med på hans tid, få se honom live and kicking, det hade varit nått det.. Ikväll kan det nog blir det ett glas vin med grannarna, men bara ett såklart.. jobbar ju imorgon. Men jag kan behöva det efter min dag..Den har varit minst sagt tung.
Kram på er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar