onsdag 6 juli 2011

Still rocking

Han är 63 år och rockar fortfarande!
Jag och min kompis Malin tog oss in till grönan för att se en av mina stora 80 tals idoler! (ja, jag hade flera tex. Lilli & Sussi, Troll, NKOTB, Bon Jovi, Carola, Wham.. Lika bred o blandad musiksmak som jag har idag ) Det va smockat med folk, runt 15 tusen läste jag och det kändes för trångt va det! Han spelade sköna låtar som School's out, No More Mr. Nice Guy, Billion Dollar Babies och Poison.   
Det va en bra konsert men tyvärr är jag alldeles för kort i jämförelse med dom långa hårdrocks grabbarna..haha! Men grönan är ju heller ingen bra konsertarena...
Så Alice Cooper får 4 + men grönan som scen = 4 -
Men jag är glad att jag fick se honom och uppleva dom härliga gamla rocklåtarna live!
Nu har jag börjat på mitt nya jobbuppdrag som är på IBM i kista, riktigt spännande! 
Mycket att lära sig, nya program och nya människor..Men det ska nog gå bra! Så då vet ni vad jag gör, om jag bloggar lite sämre.
K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar