lördag 16 juli 2011

Härliga grannar

Fredagen var så välkommen!
Igår blev det grillmiddag med grannarna, alltid lika mysigt! Vi bor i ett underbart område, fullt med barn som har föräldrar, i vår ålder. Då är det så himla mysigt att bara spontant äta tillsammans, barnen leker och vi vuxna kan umgås, jättehärligt! Jag fick smaka på grillat älgkött igår det va helt okej, även om jag är en kalvfileälskare.. Eller jag äter nog det mesta..haha!
 
 Grannen Lisa hade gjort en riktigt smarrig pannacotta med bär!
Jag fick mig en sväng om på dansgolvet, man blir så glad när man hittar nån som kan bugga!
Så det va en riktigt härlig kväll!
Idag har vi fixat lite hemma. Bakat lite mer kladdkakemuffins och så hade J beställt chokladbollar till kalaset, så det va bara att rulla.. För snart kommer hela tjocka släkten på kalas! Kan hända att även jag får nått paket..eftersom jag också fyllt. Men det är framförallt vår 6 åring som ska firas! 
Ha en härlig lördag vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar