söndag 17 juli 2011

Ännu mera kalas

Igår var det dags för sonens 6 års kalas för hela tjocka släkten!
 Barnen djupt koncentrerade i chokladbollsrullning
 
Resultatet, samt lite tigerkaka och kakor
 Det blev white ladytårta i år, med underbart god chokladmousse, mitt val såklart!  
Men även hemmagjorda glass strutar till barnen, som gillades!
 Födelsedagsbarnet öppnar fina presenter och lillfia vill så gärna hjälpa till..
 
Snälla pappa kan du bygga ihop mitt nya fotbollsmål nu på en gång...?!
Sonen va jättenöjd med dagen och somnade sent på kvällen. Vi hade soligt fint väder så det va perfekt att ha långbord ute. På kvällen stannade syster med familj kvar och vi drack vin och grillade massa gott! Härlig lördag! 
Idag söndag har vi hälsat på några vänner som nyligen fått en son. Tänk va underbart det är med bebisar! Vi fikade i lekparken utanför deras hem, jättetrevligt! Sen har vi varit hem till mina föräldrar och ätit gott, men jag och mannen for därifrån utan barnen.. Dom ska få ha det mysigt med mormor & morfar ett par dagar, det kan dom behöva, sötisarna! Även om vi kommer att sakna dom..
Nu måste jag komma i säng..ska ju upp tidigt till jobbet..
Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar