tisdag 26 juli 2011

Grillmiddag

Igår kväll kom några av grannarna över helt spontant, jättetrevligt! Så det blev musik, prat och vin, tills tre på morgonen... Galet va klockan går fort när man har roligt tillsammans!
Idag har vi packat och donat inför vår lilla semester roadtrip som börjar imorgon.. 
Ska försöka mobilblogga så gott det går.
Men sen på eftermiddagen kom våra vänner från Värmdö på besök! Vädret va inte riktigt på vår sida, ena stunden sol andra regn..Men min man lyckades pricka in grillningen perfekt, när det va uppehåll, så det va bra gjort! Vi bjöd på grillad kalvfilé med bulgursallad och fetaoströra. Riktigt gott måste jag säga!
Inte det vackraste upplägget, jag vet..men jag hade redan börjat äta..sorry
Det blev paj till efterrätt, en äppel som mannen beställt och en rabarber & jordgubb, mums!
Deras otroligt söta lilla Alice
Vi åt, pratade och mös in till sena kvällen...Underbar kväll! Så nu måste jag nog packa klart, så jag kommer i säng nångång..Vi ska ju ändå åka runt 40 mil imorgon..
Sov Gott & Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar