söndag 21 april 2013

Vilken härlig vårdag

Vilken dag, vilket väder..underbart med sol..!
Vi har varit ute mest hela dagen, barnen har cyklat, åkt kickbike, spelat fotboll & bandy o annat skojigt! Jag har varit duktig o rensat lite i vårat uterum, ren kaos där..Men fick hjälp från goa grannen Lisa, härligt! Inte för att jag blev klar, men vi har iaf börjat.. 
Sen cyklade vi ner till simningen, barnen va riktigt duktiga! Så skönt i solen, vi såg så fina tussilago vid vägkanten..! Påvägen hem skulle vi vara lite smarta o gena igenom skogen..oj oj..Där var det lera kvar, solens strålar hade inte torkat upp där. Så vi blev lite småleriga, men kom hem tillslut, lite äventyr helt enkelt. Lillfia har hjälpt mig plantera lite vår blommor också!
Igår kväll åkte jag o barnen till min syster o hade en mysig tacokväll..! Jättegott o härligt med tjejmys, vi hade med oss en present, eftersom min syster fyller år imorgon! Hon fick ett fint tårtfat, som jag även själv har, så himla användningsbart..! Klicka här för att se det. Hon blev väldigt glad..!
Nu är jag helt galet trött..för mycket frisk luft..haha!
Hoppas ni haft en fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar