torsdag 4 april 2013

Sonen hemma igen

Idag kom älskade sonen hem från sin resa med farmor & farfar, så härligt! Han va så stolt när han kom med sin Star wars rullväska o sen överraskade han oss med massa godsaker från taxfree shoppen...! Han hade haft det jättebra, varit på Sea Life i Helsingfors, spelat hockeyspel, ätit massa gott och badat..! Så himla roligt för honom!
Jag o mannen har ikväll varit på ett jobbigt möte på dagis.. För helt plötsligt ska dom göra en stor omorganisation som påverkar vår lillfia mycket. Hon har bara ett år kvar på dagis o så gör dom massa nya saker o stora förändringar..phu! Det hela beror på att mellangruppen, barn 3-4 år är för stor.. Det va vilda diskussioner kan jag säga..Jaja, vi får se hur det blir, men det va inget roligt möte. Min man stormade ut ur mötet i ren ilska.. Jag är nu helt slut efter mötet..galet trött, ska bli så underbart med fredag imorgon..! Jag har faktiskt bokat in massage på lunchen..oj, va jag längtar...!
Stor kram fina läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar