onsdag 10 april 2013

Konferensen är över

Nu har jag kommit hem igen, från SOI konferensen! Himla bra konferens o väldigt många bra föreläsningar. Jag gick på några som handlade om e-handel, intressant..! Sen fick vi höra på en föreläsning om retorik med Marie Rödemark och en inspirerande föreläsning med Niklas Lidström & Curre Lundmark. Men den va väll mer riktad till de sportintresserade kan jag tycka..
När min son fick reda på att Rickard Olsson skulle vara moderator för hela konferensen, tvingade han mig att fixa en autograf..lite pinsamt, men jag gick ner o frågade honom om det och han sken upp! Han skrev så fint, "Tjenare xxx, hoppas vi ses i wild kids om några år.. " sen hans autograf, så himla gulligt! Sen tyckte han vi skulle fota oss, så det gjorde vi, han va riktigt trevig! Han va även med på middagen på kvällen o på dansen osv..Kul! För på kvällen bjöds vi på en jättegod middag, hjortfilé till förrätt, halstrad gösfilé & choklad efterrätt..mums! Sen blev det dans till Rytterne Röj..oj oj vilket röj..! Det spelade massa rock o alla blev som tokiga..haha! Det va otroligt härligt att dansa i 3-4 timmar..! Svetten bara rann..haha! ..så det blev till att duscha direkt, när jag kom till hotellrummet vid två tiden inatt..
Sen upp igen imorse, jag vakna halv sju..usch trött..Men hotellfrukosten va god. Fötterna ville inte gå i stövlarna med klack idag igen, efter all dans..oj, ont ont.. Men idag var det mer föreläsningar, men det gick bra trots att man va lite seg o trött.. Har även träffat några upphandlar kompisar, alltid lika roligt! Tåget gick hemåt runt fyra tiden, känner mig trött men inspirerad..!
Men det är ju alltid skönt att komma hem o mysa med familjen igen..!
K r a m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar