lördag 20 april 2013

Älska mig

Igår eftermiddag träffade jag en av Ihm tjejerna, fina Anna och vi gick till Lo Scudetto och åt en underbar italiensk middag..! Jag tog det som jag alltid tar.. Linguine med skaldjur, tomater och peperoncino..! Så otroligt gott, älskar skaldjur! Till efterrätt blev det en chokladfondant som var helt underbar..! Mätta och belåtna gick vi sen till Maximteatern o tittade på Alex Schulmans show Älska mig. Den va riktigt bra, mycket allvar o djup men även mycket skratt..!
Man får sig en funderare när Alex berättade att en genomsnittlig person tittar på sin mobil 165 gånger per dag..! och det är alltså till icke telefonerande..oj. Vi är verkligen beroende av våra smartphones..
Idag har jag o barnen varit till Barkarby en sväng, köpt en söt bikini till lillfia. (mannen är på travresa) Nu ska vi ut o cykla, härligt med soool..!
Ha en fin lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar