torsdag 18 april 2013

Shopping med syrran

Kvällens lillfia..!
Hon kom ner o berättade att hon klätt ut sig, såsom hon skulle se ut när hon gifter sig med Yohio..! ..haha! Snacka om beslutsam ung dam..
Igår var jag med min härliga syrra i stinsen o shoppade..! Vi flexade ut tidig eftermiddag o shoppade tills fötterna värkte..haha! Det va så roligt att shoppa o mysa med syrran..! Måste boka in mer sånthär framöver..! Jag köpte två klänningar o lite annat. Syrran shoppade loss ordentligt, roligt! För hon ska på bröllop snart o behövde en fin klänning o det hittade vi verkligen..! Sen blev det även en sväng till Sollentuna C, där åt vi middag o strosade runt lite till.. Så det blev sen i säng igår igen.. Men klart värt efter en toppen eftermiddag/kväll..!
Oj, va seg jag va imorse..Men jag har haft möten hela dagen..fullt ös, roligt men lite stressigt. Men så underbart att det är fredag imorgon & då ska jag åka in till stan. Jag ska gå på Alex Schulmans show, ska bli jätteroligt! Längtar..!
Må så gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar