fredag 5 april 2013

Mulle Meck fick besök

Äntligen fredag..o jag är toktrött..(men de va ju inget nytt..)
Barnen o mannen har varit lediga idag, så dom åkte till Mulle Meck parken i solna. Den är ju jättemysig o det passade ju bra en solig & härlig dag! De hade busat där några timmar sen mumsat i sig Mc donkan..! En annan fick jobba.. Men jag hade en massage inbokad på lunchen o det va helt underbart..! Det fanns en hel del knutar i min nacke o mina axlar..aj, aj..Men det är ju så skönt efterråt..! Mer sånt härligt framöver..! me time.
Nu på kvällen har jag surfat på recept, då jag hastigt o plötsligt, ska ha en tjejmiddag imorgonkväll..! Mina fina granntjejer kommer över på lite raj raj..hihi! Ska bli jättemysigt!
Nu blir det lite mer soffhäng..
Ha en fin helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar