tisdag 23 april 2013

Må bra kväll på Berns

Tidningen MåBra hade igårkväll en Måbra-kväll och jag va där med min fina vän Katta!
Mia Törnblom föreläste och hon är så otroligt härlig att se & höra..!
Men jag måste säga att de hade inte riktigt, gjort alla rätt denna kväll.. För när man arrangerar nått sånt här, så måste det organiseras, för att allt ska flyta på så smärtfritt som möjligt..så att man t ex slipper köa på det sätt vi fick göra igår. Jag tycker att det är jättemärkligt att man har den söta och trevliga Sara, a k a SupersötaSilverSara. Hon är så bra i Bollibompa, hon är typ proffs på att prata med barn…men inte så mycket proffs på att prata med vuxna..Väldigt rar, men oj så fel forum för henne.
Om man ska få 500 kvinnor att Må Bra så ska man blanda in humor i möjligaste mån och ha en hög igenkänningsfaktor. Då kanske inte man ska låta en stackars PT tjej, hålla ett tråkigt föredrag om träning? Undra om hon hållt föredrag tidigare? Mindre upprepningar hade varit bra och jag var ju där för att bli peppad, inte få dåligt samvete för att jag inte orkar ta mig ur soffan..haha!

Fina Katta, Mia & några Make up store produkter från goodiebagen..!
Men sen var det ju väldigt smart att de lade Mia Törnblom sist. Mia är ett proffs ut i fingerspetsarna och man vill verkligen lyssna på vad hon har att säga, så är hon också jefligt rolig. Hon bjuder på sig själv, fullt ut. SÅ otroligt härlig!

Ser ni mig, som spanar ner i goodiebagen..haha!
Kvällen va hel härlig, tack vare Mia & min fina vän Katta såklart..!
Idag följde grannbarnen med oss hem, så de spelade fotboll, lekte i skogen o lekte på barnens rum..! Sen blev det middag o nu lugn o ro i soffan..hihi!
Ha en fin kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar