tisdag 16 april 2013

Åren går ju fort..

Helt otroligt..! Men igår var det två år sen jag opererade mitt diskbråck..! Tänk va tiden går fort..! Jag kan fortfarande känna av det, så fort jag slarvar med ryggövningarna, så kommer det smygande tillbaka. Ni som haft ont i ryggen vet ju hur vidrigt det kan va.. Men nu ska jag hålla mig på banan och framförallt bli duktigare på min träning..!
Amen to that.
Ikväll har jag lagat massa god mat, kyckling i ugn, rödbetor med chevréost & valnötter, morötter & potatis i ugn..hela familjen mumsade i sig! Sen har vi spelat lite hockeyspel, som vi tog in från förrådet i helgen..Man glömmer visst bort grejerna därute ibland..Oops! Men det va roligt att spela..!
Nu är jag helt slut, riktigt trött idag..rörig dag på jobbet.
Kram vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar