torsdag 25 april 2013

Nytt på naglarna & i håret

Idag provar jag Gun Metal på naglarna, gillar färgen! Den har en slags magnetkraft som gör naglarna lite roligare, en special effekt..! Man målar först, sen håller man magneten över nageln och då ändras formen på lacket..kul!
Sen har jag varit hos min duktiga frisör Linda, som klippt & slingat mitt hår..! Alltid lika skönt att fräscha upp det..! Sen är det himla härligt att snacka lite skit i ett par timmar också..!
På vägen hem, stod det 20 grader på biltermometern..! galet skön känsla..! Snart är sommarvärmen här..! Hoppas att vi får lite sol i helgen, för vi ska rensa o städa i trädgården. Sånt som måste göras o det vill man ju inte göra i regn..Sen så längtar man ju efter att få grilla.. Så det vill jag göra i helgen! Så solen kom igen nu..! Annars har det inte hänt så mycket idag, sonen har visat mig lite nya korttrick o jag förstår ingenting..haha!
Kram fina vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar