måndag 11 februari 2013

Vabbuari & nyklippt

Sjuk son o nyklippt mamma..!
Dagen började med att en ledsen son som kom in, väldigt tidigt..Han mådde inge vidare o hade feber..plutten! Mannen va ju dålig i fredags, så nu va det tydligen sonens tur.. Jag håller tummarna på att jag nu klarar mig, jag vill ju inte bli dålig i Bryssel.. Så det va bara att ringa jobbet o vabba. Men mannen kom o böt av mig vid lunch, då jag hade massa möten på eftermiddagen..
Sen åkte jag till min härliga frisör o fick äntligen klippa upp håret o lägga i lite slingor..! Så himla skönt att få en uppfräschning..! Bra att jag hann göra det innan resan imorgon också. Nu har jag packat lite i kabinväskan. Jag blir ju inte borta länge, bara till torsdagkväll, så det är ju inte mycket som ska med.. Men det ska blir så otroligt spännande..! Så om det blir lite tomt här på bloggen de närmsta dagarna, så beror det på dålig wifi eller en trött bloggerska.. Så ni vet..
Ta hand om er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar