söndag 17 februari 2013

Söndagströtthet

 
Så känner jag mig.. Har ont men blir liksom inte sjuk..utan går runt o är halvdålig..usch va trist detta är! Jag vill ha orken tillbaka, har ju sovit normalt, typ 8 timmar inatt, men känner mig ändå så himla trött..
 
Idag va jag förbi Lindex innan simningen med lillfia, där hittade jag en BB kräm. Har hört många prata om dom, så jag tänkte testa eftersom man kanske kan se lite fräschare ut då iaf..!  Dream Fresh BB från Maybelline, heter den jag ska prova. Sen hittade jag en dagkräm från Loreál som jag glömt bort härhemma, den vann jag på Pernillas hemsida tror jag..( jag rensa lite i lådor idag..)
När krämen heter Youth code.., det är då man inser att man blivit gammal eller? ..hihi!
Nu ska jag snart kolla på Vampire Diaries med goa grannen Lisa, vi ska vampyrmysa! Härligt! ..mannen jobbar kväll..så det blir skönt med sällskap..!
Kram fina läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar