lördag 16 februari 2013

Superhjältar, rosor & choklad

Rosor, fina teckningar & choklad..!
Alla hjärtans dag firades inte så mycket eftersom jag var i Bryssel, men jag fick ett jättefint rosarrangemang av mannen o barnen när jag kom hem! Jag blev jätteglad! Jag hade köpt massa choklad o vin med mig hem..! Barnen hade även ritat fina teckningar till mig, så sött..!
Idag har jag varit så seg o trött..så det har varit en lugn dag här hemma. Orkade inte ens åka o shoppa, så då är det illa..hihi!  Jag har faktiskt, för första gången på länge..legat i soffan o läst en skvaller tidning..galet skönt. Barnen har varit  ute o lekt med grannbarnen, sen hade lillfia en kompis här hemma. Dom röjde o plötsligt kom dom ner som superhjältar..!
Man blir ju lite rädd..hihi!
Nu ska jag upp o duscha så jag blir lite pigg..
Skön helg på er godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar