tisdag 5 februari 2013

Slam & choklad

Så här fin va jag idag!
Jag har nämligen varit på vårt reningsverk med jobbet idag. Det va riktigt spännande! Jag hade ingen aning om att renings bassängerna va så stora o va mycket skit folk spolar ner i toaletten.. allt från trosor till hamstrar..! galet ju! Vi fick ha på oss skyddshjälmar o västar, vi va så läckra så..haha!
Sen måste jag bara berätta, jag har nämligen upptäckt en ny choklad idag..! Ja, jag vet att det bara är tisdag.. Men ibland är man lite crazy,..Måste säga att den va supergooood..!
Det va en dröm..!
Imorgon ska sonen o mannen gå på Sverige-Argentina matchen..! Gissa om sonen är helt galet lycklig över det!? Bästa julklappen fick vi höra, kul! Det gulliga är att han tror, att han ska snacka me Zlatan & få Messis autograf..hihi! Sötisen..! Själv är jag är så himla trött hela tiden, känns som om man går i dvala..så jobbigt..Men hoppas det känns bättre imorgon..
Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar