lördag 9 februari 2013

Ny tavla till hemmet

Ny tavla till hemmet..!
Ibland fastnar vissa saker som man sett i en butik och man vill bara HA dom. Jag va inne i handelsboden i Experium (Lindvallen) o såg denna fina tavla..! Den va ju bara MIN..my precious..!
Jag bara måste få med mig den hem.. Denna tavla är ju på italienska, så självklart är den perfekt hemma hos oss. Texten betyder ungefär En måltid utan vin är som en dag utan sol. ..Så sant så sant.. Den kommer från Bruka design, deras saker är enkla och tidlösa och passar i dom flesta miljöer, jag gillart. Har inte bestämt om den ska upp på väggen eller inte..? ..vi får se.
Idag började vi med långfrukost, med jordgubbar..mums! Det är ju helt underbart...!
Sen har vi bara fixat lite hemma, strukturerat upp olika saker, högar osv..Skönt att få sånt gjort.. Plötsligt kom lillfia ut från sitt rum, såhär..
Style by lillfia..hihi!
Nu ska jag byta om, slänga på mig klänning o måla på ansiktet, snart dags att åka på tjejmiddag..!
Ha en skön lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar