fredag 8 februari 2013

Thriller fredag

Jag har varit ruskigt effektiv på jobbet idag, trots möten o utbildningar som "krockar" lite nu med det vanliga arbetet..Men jag fick gjort det jag skulle, innan jag gick hem, skönt. Då känns det bra att komma hem.. Ni vet vad jag menar va? Jag handlade lite gräddfil o sånt, sen så blev det fredagstacos..!
Mannen är tyvärr sjuk..feber..Så du kan ju tänka dig hur det är när karln har feber..För visst är det så, att män liksom blir sjukare än oss kvinnor? ..hihi! Hade en annan varit hemma med feber, hade man ju dammsugit golven, fixat en tvättmaskin o typ sorterat i garderoben..näh, kanske inte..Men vi konstaterar att vi är annorlunda eller hur?..venus o mars..?
Jag hyrde två filmer till kvällen, för jag behöver koppla bort jobbet, smyga in i en spännande thriller o bara njuta..!
Så mysigt med lite thriller o action..!
Men först på spåret, såklart..! Men imorgonkväll blir det annat, för då ska jag på tjejmiddag, så mysigt! Tjejsnack delux..!
Hoppas ni får en mysig kväll & helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar