torsdag 28 februari 2013

Namnsdag

Idag slutade min chef, riktigt tråkigt.. Hon har varit ett stort stöd för mig i över ett år nu.. Så det kommer bli tomt, speciellt eftersom hon har varit mitt "bollplank" i e-handels frågor o annat.. Så idag gick vår lilla avdelning till Åbergs museet o åt en avskedslunch, jag tog deras underbara caesarsallad..! Sen blev det hejdå-fika..! Det va lite jobbigt..
Nu lite roligheter, för idag är det min & lillfias namnsdag! Så hon fick en liten present, Tingeling filmen & hon blev jätteglad..! Jag fick ett gulligt halsband som lillfia gjort, det syns lite på bilden ;) Sen njöt jag av en semla..
Ikväll har vi skjutsat sonen till mormor & morfar för de ska på (ett spontant) skoteräventyr i Rättvik! Det blir nog riktigt roligt för honom! Godingen!
Nu är jag så otroligt trött...men skönt att det är fredag imorgon..!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar