tisdag 19 februari 2013

Meet my precious

Vilken dag..!
Va härligt att äta frukost o få en ledig dag tillsammans..! Vi kom fram till att vi skulle åka till nya leklandet "Stor & Liten" i Barkarby..! Barnen va helt överlyckliga! Dom klättra, sköt med skumgummibollar, hoppa studsmatta, åkte rutchbana o allt annat skoj som fanns att göra!
Efter det valde barnen lunchställe, de blev Pizzahut..Himla gott! Sen kolla vi i lite affärer, jag köpte ett fint Snö halsband till mig själv..! Sen fyndade jag lite toppar på gina, härligt! Vi åkte förbi Mediamarkt o där slog jag till stort o köpte mig en efterlängtad..Ipad 4..!
My precious...!
Så nu är jag riktigt nöjd. När vi kom hem lagade mannen underbart goda älgfärsbiffar med kantareller..! Två vänner till min man kom över på middag, trevligt! Nä, nu ska jag surfa på paddan..see ya´
Gos natt vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar