söndag 10 februari 2013

Skotersöndag

Gårdagens tjejmiddag hos Lina va jättemysig! Hon hade ett otroligt mysigt uterum, fullt med ljus där hon dukat upp för oss! Det bjöds på vegetariskt middag, massa pumpa, palsternacka, morot o annat ugnsgratinerat, tillsammans med saffrans cous cous..Mums! Sen hade hon bakat en supersmarrig chokladkaka..! Vi snickelisnacka till sent o det va otroligt härligt.. Man behöver tjejsnack, hur skulle man annars klara sig liksom..?! Tack tjejer för en härlig kväll!
Idag vaknade jag tidigt o kunde inte somna om..jättejobbigt..Men sen kom sötisarna in o gosade..! Sen åt vi långfrukost, lovely. Sen åkte vi till mina föräldrar o åkte snöskoter i skogen o på gärderna..!
Så himla roligt..! Jag gasa på som bara den på gärderna..wroom..! Vi va också uppe i skogen där morfar va o höll på att hugga träd..Så där åkte dom 4 hjuling med morfar..!
härligt att vara ute, det är speciellt med all skogslukt o trädlukt..!
Sen åkte vi förbi min farmor en sväng o fika lite, för hon fyller år på tisdag! Så mysigt att träffa henne..!
Sen blev det simning för lillfia o sen kom vi hem igen, det blev mycket gjort idag. Här hemma har jag packat lite, för på tisdag ska jag nämligen på studieresa till EU parlamentet i Bryssel..! Ska bli så otroligt spännande! Men nu är jag helt slut..det känns att jag sovit 4,5 timme..phu..
Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar