fredag 22 februari 2013

Lekfredag & dejtlördag

Busungarna
Härligt med fredag..! Efter jobbet hämtade jag barnen o for iväg till Leklandet "stor & liten" där jag hade en dejt med granntjejerna o deras barn..! Så perfekt, vi 3 mammor satt o snacka massor, medans barnen lekte & röjde..hihi!  Perfekt ställe att catcha up på..! Barnen va helt svettiga efter en stund, så de fick fylla på med läsk, festis o vatten. Sen åkte vi hem till en färdiglagad middag av mannen, jättegod tortellini & vitt vin..! Nu är alla nybadade o vi gosar i soffan..! o jag är helt slut iaf..
Imorgon ska jag in till stan, men sen vet jag inte mer..! ..för mannen ska överraska mig! Så jag vet inte vad som kommer att hända, gaah..men gu´så spännande! (Men lite jobbigt eftersom jag har sånt kontrollbehov..) Barnen ska busa med kusinen Zelda hos farmor & farfar..! Mysigt!
Ha en härlig helg fina du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar