torsdag 7 februari 2013

Saker ni inte ens visste att ni ville veta om mig

Jag hittade en lista nånstans i cyberspace och tänkte "den här kopierar jag och tar fram när bloggtorkan faller på" och ja, nu är den dagen här..

Varsågoda:
- Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende?
Jag skulle nog vara mörkblond i håret tror jag..

- Om du fick resa vart du vill, vart vill du resa då?
Nånstans där vattnet är turkost.. Bora Bora? Mauritius? Men Italien går också väldigt bra!

- Vad skulle du vilja ändra med dig själv, om du fick?
Utseendemässigt: Tajtare röv och mindre fett överrallt? :-)
Innehållsmässigt: Få bort allt kaos i hjärnan, som finns där emellanåt.. (panikångest, jobbgrejer osv..)

-Vad ska man göra för att få dig riktigt irriterad?
Rösta på SD. Snarka svinhögt när jag försöker sova. Tycka att det är en rättighet att få säga negerboll. Slå barn. Starta ett krig. Sånna saker. 
- Vad är meningen med livet?
Vad är 8x9? Jag kan inte svara på nån av dom frågorna.

- Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med?
Det underlättar.

- Skulle du kunna plastikoperera dig?
Nej, jag har ingen utbildning inom kirurgi.

- Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Försöka lära barnen om livet, träna min mage & rygg mer och lära mig att bli spontan :-)

-Vad väljer du, godis eller chips? 
Godis. Alla gånger.

- Vilken låt går på repeat hos dig?
Sonen har av oklar anledning helt tagit över musikansvaret härhemma..så just nu är det endast Magnus Uggla som spelas. Man tröttnar på Joey Killer efter femtionde gången, det kan jag säga..:-)

- Vem är din kändiscrush?
Pulsen slår fortare när jag ser Joel Kinnaman, Ian Somerhalder, Alexander Skarsgård..med fler..med fler..hihi!

- Vem av dina vänner vet mest om dig?
Jag har en underbar vän Katarina, som förmodligen vet alldeles för mycket om mig och mina psyksidor..

- Brukar du komma i tid?
Ja. Jag kan även vara klar 30 minuter innan jag ska åka o så.

- Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hmm..ingen? förutom Mona Lisa när jag va ung, för jag log hela tiden..!
Slut på lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar