måndag 28 november 2011

Tankarna snurrar runt

Whaaah, vilken upp och ner vänd dag jag har haft idag..!
Helt plötsligt får jag världens härligaste jobbsamtal, men sen i nästa sekund pjoooff ner på marken igen..! Åh, va krångligt allt med jobb och sånt ska vara! Ena stunden är jag överlycklig, men så andra stunden måste jag lösa massa praktiska grejer för att få den överlyckliga delen att fungera! Åh, ibland är det enkla så svårt. 
Mellan allt huvudbry har jag även hälsat på min underbara farmor som blev typ gråtfärdig över allt som jag bakat till henne! Gosingen! Så himla mysigt att så lite, kan betyda så mycket för en annan människa! Satt och pratade om livet med farmor & farfar en stund innan det va dags att fara vidare. På lördag blir det stort kalas då min goa farfar fyller hela 90 år! Tänk vilken ålder! Megagilla det.
Alltså nu måste jag ju bara inflika med lite musik, eftersom jag kollar på så mycket bättre på datorn, när tid finns.. är ju aldrig hemma en lördagskväll..hihi, men galet vilken talang Laleh är!  
Lyssnar på denna helt underbara version! Allt den tjejen gör blir makalöst bra!
Näh, nu blir det lite högläsning med barnen innan sängdags.
Ha en fin måndagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar