onsdag 9 november 2011

Ninnananinannana ninannanina.. Boktipet


Jag har lyssnat klart på Laura - Flickan från havet av Carolina Gynning. 
Den va riktigt bra och man kan ju inte låta bli att undra vad av det i boken som hon själv varit med om..? Den suger in läsaren så att man vill inte sluta läsa (eller lyssna)! Carolina  är en grym romanskrivare. Så hon får skynda på med nästa roman!
Jag är lite imponerad av Carolina Gynning. Hon är den skandalomsusade före detta modellen, Big Brother-vinnaren och programledaren som har lyckats bli folkkär. Hon målar fantastiska tavlor och jag slänger in det på min önskelista direkt!
Hör du det tomten?!
Så himla fina tavlor! se flera här.
Idag har jag shoppat lite, två klänningar en från Gina tricot & en från h&m,..men båda på rea såklart! Alla pengar ska ju gå till helgens London shopping! Så inte handla mera nu... Oops snart börjar grey´s, spännande!
Hoppas ni haft en fin onsdag

2 kommentarer:

  1. Du med dina klänningar;)
    Hoppas ni får det kanon i London!! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Haha! thats meee! Ja det ska bli såå kul att åka iväg o shoppa julklappar! kram!!

    SvaraRadera